måndag, september 29, 2008

NYHET! NYHET!

Förra veckan skrev jag att jag hade något att berätta. Nu ska jag berätta.

Jag är gravid. Den här HumanistMorsan ska gå och bli trebarns-mamma i april!! Jag har gått 13 fulla veckor, jag börjar bli tjock och jag är jätteglad för barnet som är på väg. Och precis lika glada är min älskade man och våra barn. Min stora flicka går igenom om och om igen allt som ska hända innan det blir april och bäbisen kommer ut. Och hon längtar.

Fast hon vill att det ska vara en flicka. Och det vill jag med. =) Är det en flicka, då blir vi TRE tjejer i familjen och då vinner vi, förstår ni. Och är det en pojke, som killarna vill, då får vi tre killar i familjen och då vinner de.

Egentligen spelar det ingen roll, för vi har redan en av varje. Bara alla överlever fram till april och bara ungen blir lika snäll som mina andra två så kommer jag vara hur nöjd som helst.

En liten skrutt. En liten, liten en. Igen. Tänk vad bra vi har det! Vår egen lilla puttekula.

5 kommentarer:

Anneli sa...

:D

Marie sa...

Jag hade mina aningar och riktigt glad blev jag att de stämde. STORT GRATTIS. Bebisar är livet bekräftat på nytt. Ser fram emot att välkomna ett nytt litet kusinbarn till världen.

HumanistMorsan sa...

Marie: Hur kunde du långt bort i Hölö ana detta? Min egen familj blev så chockad vid nyheten att det tog dem minst en timme att smälta. Men tack, tack, vi är som sagt jätteglada. =)

Sara sa...

Åh så roligt ! Grattis till bullen i magen ;)kramar

Villeosagamamman sa...

*Två små glädjetårar i ögonvrårna. Igen*