onsdag, januari 03, 2007

Gott nytt år

Efter att ha varit sjuk, firat jul, varit sjuk, firat nyår och blivit sjuk igen tänkte jag skicka iväg en liten hälsning här och säga att jag inte är död, utan tvärtom planerar att bli frisk och ha ett underbart 2007 och önskar er alla detsamma!

Helgerna har, förutom sjukdom till och från, varit helt underbara. Massor av god mat, ännu mer gott sällskap och en hel del mys hemma med man och barn. Precis som det ska vara helt enkelt.

Mina tankar inför det nya året är att det nog kommer bli spännande. Vi kommer antagligen flytta, fast vi har ingen aning om det blir till större lägenhet i området där vi bor, eller någonstans längre bort med gräsmatta. Mina två närmaste målsättningar för året är att ta körkort inom några månader och så snart som möjligt hitta en läkare som kan göra mig frisk. Annat jag vill göra under året är att njuta av mina växande barn, räkna på om vi eventuellt kan åka på semester i år och skriva många inlägg här på bloggen.

Jag har en hel del inlägg som velat bli skrivna under tiden av bortavaro här som jag hoppas ska kunna komma upp inom en rimlig framtid. Had my health permitt it... för att med en pronominal förändring återigen citera Mr Earnest.

Hursomhelst, jag önskar er alla ett ljuvligt 2007, vi ses snart igen!

Inga kommentarer: